Panaszkezelés
A Win Investor Zrt. rendkívül fontosnak tartja a „megnemfelelések”, a panaszok okának, tényszerűségének és jogosságának a megállapítását. Nagyon fontos az olyan légkör biztosítása, amelyben a jelenséget érzékelő, illetve a panaszos mer véleményének, ill. panaszának hangot adni. A Win Investor Zrt. vezetésének feladata a jogos észrevételek és panaszok okainak megszüntetése.
Hallgatóink a következő csatornákon keresztül juttathatják el észrevételeiket, reklamációikat, tájékoztathatnak minket problémáikról :
E-mail: oktatas@winivestor.hu
Telefon: 56-413-086
Reklamációs jegyzőkönyv: földszinti szaküzletben, ügyfélszolgálaton található illetve az alábbi linkről letölthető
Személyesen: az ügyfélszolgálaton vagy a cég valamennyi dolgozójánál
A cég vezetése azonnal, vagy 1-2 napon belül lehetőségei – a megadott elérhetőségek függvényében – írásban és/vagy telefonon tájékoztatja az észrevételt tevőket.
Kapcsolódó (letölthető) anyagok:
Reklamációs jegyzőkönyv
Panaszkezelés rendje
(Forrás: A Win Investor Zrt. Minőségirányítási Kézikönyv)
Békéltető testület adatai:
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306. szoba
Tel: 56/510-621 (elérhető: kedd 10-12 óra között)
Mobil: 20/373 2570
e-mail : bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
ügyfélszolgálat: kedd 10-12 óra