Panaszkezelés

 

A Win Investor Zrt. rendkívül fontosnak tartja a „megnemfelelések”, a panaszok okának, tényszerűségének és jogosságának a megállapítását. Nagyon fontos az olyan légkör biztosítása, amelyben a jelenséget érzékelő, illetve a panaszos mer véleményének, ill. panaszának hangot adni. A Win Investor Zrt. vezetésének feladata a jogos észrevételek és panaszok okainak megszüntetése.

 

Hallgatóink a következő csatornákon keresztül juttathatják el észrevételeiket, reklamációikat, tájékoztathatnak minket problémáikról :

              E-mail: oktatas@winivestor.hu

            Telefon: 56-413-086

            Reklamációs jegyzőkönyv: földszinti szaküzletben, ügyfélszolgálaton található illetve az alábbi linkről letölthető

            Személyesen: az ügyfélszolgálaton vagy a cég valamennyi dolgozójánál

 

A cég vezetése azonnal, vagy 1-2 napon belül lehetőségei – a megadott elérhetőségek függvényében – írásban és/vagy telefonon tájékoztatja az észrevételt tevőket.

 

Kapcsolódó (letölthető) anyagok:

            Reklamációs jegyzőkönyv

            Panaszkezelés rendje
                (Forrás: A Win Investor Zrt. Minőségirányítási Kézikönyv)

 

Békéltető testület adatai:

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306. szoba

Tel: 56/510-621 (elérhető: kedd 10-12 óra között)

Mobil: 20/373 2570      

e-mail : bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

ügyfélszolgálat: kedd 10-12 óra